Vieglais
Mikroautobusi
Apvidus
Sporta
Moto
Kameras
Kravas
Autobus
Ind
Vasaras
Ziemas
M+S

Jaunākie piedāvājumi Atvērt Katalogu

NS5 PREMITRA ICE (radz)

215/60/R17 96T

NS5 PREMITRA ICE (radz) 215/60/R17 96T
139.30 €
Maxxis

X-ICE NORTH 4 SUV

235/65/R17 108T

X-ICE NORTH 4 SUV 235/65/R17 108T
246.27 €
Michelin

BLIZZAK DM-V3

255/55/R20 110T

BLIZZAK DM-V3 255/55/R20 110T
287.64 €
Bridgestone

Blizzak LM32

225/50/R17 94H

Blizzak LM32 225/50/R17 94H
125.95 €
Bridgestone

SNOWSTAR

275/40/R20 106H

SNOWSTAR 275/40/R20 106H
72.00 €
Powertrac

LM001

265/50/R19 110H

LM001 265/50/R19 110H
155.94 €
Bridgestone

WINTERCONTACT TS 870

225/50/R17 98H

WINTERCONTACT TS 870 225/50/R17 98H
182.80 €
Continental

Lasi Tireshop jaunumus Atvērt sadaļu

Labākās ķīniešu riepas – izdevīga alternatīva vai izmesta nauda?

Bieži vien autobraucēji saskaras ar grūtu izvēli – pirkt lētas ķīniešu riepas vai dārgas slavenu zīmolu riepas? Parasti budžeta riepas ir daudz sliktākas nekā premium riepas visos braukšanas īpašībās, taču cenu atšķirība starp budžeta un premium riepām ne vienmēr ir pamatota. Loģistikas izmaksas, starpnieku uzcenojums, izejmateriāli un pat zīmola nosaukums – tas viss atspoguļojas gala cenā. Un, lai izvēlētos izdevīgāko variantu cenas + kvalitātes ziņā, ir jāpieliek lielas pūles. Kā jūs varat orientēties desmitiem riepu ražotāju, un vai budžeta gumija ir vismaz tās naudas vērta? Svarīgs! Rakstā apskatīti Ķīnas zīmoli, nevis citu ražotāju (Michelin, Pirelli, Kumho u.c.) Ķīnā ražotās riepas. Vidējās riepas ir ļoti delikāts jautājums jebkuram izplatītājam vai riepu uzstādītājam. Bieži vien klients, pieprasot ķīniešu riepu, dzird kaut ko “nu, Ķīna, tu saproti”, “liekas nekas, lai gan tā ir Ķīna” utt. Noteikti negodīga pieeja gan pret pircēju, gan ražotāju. Jā, lielākā daļa Ķīnas zīmolu specializējas lētos riepu izstrādājumos, taču nevajadzētu vispārināt visu šo milzīgo tirgus segmentu. Riepu tirgū, kas sastāv no Ķīnas riepām, ir savi līderi, nepiederoši cilvēki, vidējie zemnieki, tāpat kā jebkuram citam. Bet ir daži modeļi, kas var palīdzēt izvēlēties riepas. Ķīniešu riepu iegādes priekšrocības: Cena. Galvenais pluss izvēloties. Plašs klāsts. Ķīnas riepu tirgū ir milzīga riteņu izvēle jebkurai automašīnai. Turklāt lielākā daļa uzņēmumu ražo produktus vairākos zīmolos vienlaikus. Dinamiska kvalitātes izaugsme. Vēl pirms dažiem gadiem riepas no Ķīnas bija pēdējā izvēles iespēja. Tie tika ņemti nevis braukšanas īpašību un ieteikumu dēļ, bet gan tikai zemo izmaksu dēļ. Tagad ir vairāki cienīgi zīmoli, kuru modeļi ir par vienu pakāpi augstāki nekā Eiropas, Korejas vai Japānas kolēģi. Protams, Bridgestone un Michelin vēl ir tālu, bet vidējais segments (Matador, Barum, Sava, Lassa. Sailun u.c.) jau ir panācis Ķīnas zīmolu produktus. Nav sliktu viltojumu. Jebkuru riepu izstrādājumu viltošana nav īpaši ienesīga nodarbošanās, un vēl jo vairāk ķīniešiem. Svaigums un ražošanas atbilstība. Šis pozitīvais moments izriet no Ķīnas riepas nepilnībām. Tā kā Ķīnā ražotajām riepām nav augstas braukšanas veiktspējas (lai gan tas ir apstrīdams) un tās ir mazāk populāras, novecojot ir vieglāk tās nodot utilizācijai vai pārstrādei, nekā pārtraukt izlaišanas datumu. Starp citu, izlaišanas datuma pārtraukšana ir raksturīga negodīgiem izcilu riepu izstrādājumu piegādātājiem no Eiropas, tāpēc esiet īpaši uzmanīgi, rūpīgi pārbaudiet iegūto gumiju, īpaši vietu, kur tika metināts ražošanas datums. Ķīniešu riepu iegādes trūkumi: Bieži brāķis. Jā, Debesu impērijas rūpnīcās ražoto produktu kvalitāte pēdējos gados ir ievērojami pieaugusi, taču nereti nākas saskarties ar bojātu gumiju. Tas ir, riepas bez rūpnīcas defektiem nekādā ziņā nav zemākas par Eiropas zīmolu tā paša cenu segmenta produktiem, taču palielinās defektu iespējamība Ķīnas riepām. Tāpēc, pērkot, jums rūpīgi jāpārbauda ritepas. Riepu tehnoloģiskā atpalicība. Nav gluži acīmredzams, bet ļoti būtisks trūkums. Auto riepas pašas par sevi ir tāds produkts, ka no pirmā acu uzmetiena jūs domājat, ka jūs varat kaut ko izdomāt, lai uzlabotu kustības kvalitāti. Tas ir skaidrs nepareizs priekšstats. Materiālu kvalitāte, gumijas maisījums, protektora raksts – tie visi ir vissvarīgākie aspekti. Faktiski izcili zīmoli, piemēram, Michelin, ar to atšķiras no citiem. Kamēr citi zīmoli iet plašu attīstības ceļu, riepu tirgus elite iegulda milzīgas naudas summas jaunu materiālu izstrādē, dizaina risinājumos utt. Ķīniešu riepas diemžēl ir tālu no tehnoloģiski progresīviem moderniem produktiem. Vienīgais, ko dara Ķīnas zīmoli, ir populāru modeļu aizsargu kopijas. Maz informācijas satura. Ja par Eiropas, Amerikas, Japānas un Korejas zīmolu riepām varat uzzināt oficiālajās vietnēs un vietējos birojos, tad par lielāko daļu Ķīnas riepām mēs zinām maz. Tāpat nesen pārbaudīto modeļu sarakstos sāk iekļauti arī Ķīnas riteņi. Svarīgs punkts ir starptautiskās sertifikācijas dati. Ja ražotājs ir sertificēts pēc visām pamatprasībām, riepas var pirkt, ja tādas nav, tad nekādā gadījumā. Ir arī vērts atzīmēt, ka ķīniešu riepām parasti ir maz atsauksmju.

Atvērt
Vai elektroauto ir nepieciešamas īpašas riepas?

Noteikti jā. Ja elektriskajam transportlīdzeklim nomainīsit riepas ar standarta riepas, kas paredzētas jebkurai parastai automašīnai, jūs redzēsit lielu diapazona kritumu. Tas ir tāpēc, ka EV riepas ir izstrādātas, domājot par efektivitāti. Jo īpaši tās piedāvā zemāku rites pretestību nekā parastās riepas, kas nozīmē, ka tās rada mazāku berzi, ripojot pa zemi. Ar mazāku berzi EV patērē mazāk enerģijas, lai noturētu sevi kustībā. Izmantojot mazāku jaudu, tas sasniedz labāku diapazonu. Rites pretestību ietekmē daudzi faktori – piemēram, gaisa spiediens, riepas diametrs un platums, kā arī protektora dizains. Tomēr viena no lielākajām ir pati gumija jeb tas, kas pazīstams kā gumijas savienojums. Riepu gumijai var būt visdažādākie raksturlielumi; daži savienojumi rada lielāku saķeri, daži laika gaitā nodilst mazāk, un daži ir labāki uz slapjas virsmas. .

Atvērt
Ziemas riepas elektroauto

Elektromobilim paredzētām ziemas riepām ir jāveic tās pašas darbības, taču tās ir jādara dažādos ekspluatācijas apstākļos, pat ja ir identiski laikapstākļi. Kā tā? EV ziemas riepai būs jābremzē un jāpagriež lielāks svars, viss pārējais ir vienāds, kā arī izturīgs pret EV augstāko zemo griezes momentu, startējot no apstāšanās. EV nav arī trokšņaina, vibrējoša dzinēja, kas maskētu ziemas riepas protektora radīto skaņu uz ceļa, tāpēc riepas trokšņa dizains ir vēl svarīgāks. Un tad ir jautājums par diapazonu, ko vēl vairāk pasliktina fakts, ka EV ir tendence samazināties no attāluma aukstā laikā, jo samazinās akumulatora jauda, palielinās sildītāja izmantošana, mainās rites pretestība pēc riepu maiņas un riepu nodilums. vai visu trīs kombinācija.

Atvērt
© Tireshop 2023