Elektromobilim paredzētām ziemas riepām ir jāveic tās pašas darbības, taču tās ir jādara dažādos ekspluatācijas apstākļos, pat ja ir identiski laikapstākļi. Kā tā? EV ziemas riepai būs jābremzē un jāpagriež lielāks svars, viss pārējais ir vienāds, kā arī izturīgs pret EV augstāko zemo griezes momentu, startējot no apstāšanās. EV nav arī trokšņaina, vibrējoša dzinēja, kas maskētu ziemas riepas protektora radīto skaņu uz ceļa, tāpēc riepas trokšņa dizains ir vēl svarīgāks. Un tad ir jautājums par diapazonu, ko vēl vairāk pasliktina fakts, ka EV ir tendence samazināties no attāluma aukstā laikā, jo samazinās akumulatora jauda, palielinās sildītāja izmantošana, mainās rites pretestība pēc riepu maiņas un riepu nodilums. vai visu trīs kombinācija.
![]() |